DODACÍ LHŮTY

Kancelářský nábytek vám dodáme zpravidla do 1 týdne od objednání v rámci Prahy a Středočeského kraje. Do ostatních lokalit do 2 týdnu podle dostupnosti.

Sedací nábytek je rozdělen do dvou kategorií: na běžný a zakázkový. Rozdíl v dodání může být až čtyři týdny. Běžná kancelářská židle bývá skladem a expedována ihned, výroba zakázkové trvá 2 až 4 týdny.

Obecně se dá říci, že pokud budete potřebovat židli rychle, volte černou nebo šedou potahovou látku v obvyklé kvalitě. Čím větší specifičnost, tím větší šance na zakázkovou výrobu. Důvodem této situace je fakt, že je nemožné mít skladem celou škálu potahových látek pro každý typ židle nebo sedačky. Proto drží prodejci, ale i výroba na skladě jen sortiment frekventovaných odstínů. Ostatní jsou vyráběny jako auta - na zakázku pro konkrétního majitele.

Termín každé dodávky s vámi projednáme při jejím objednání nebo se informujte předem na tel. číslech: 608 844 338 či 778 003 397.